torsdag 15 mars 2018

Soon to be a TV celebrity

Hej och välkomna till Angelicas kändis-blogg. Ja men jag är ju en kändis in the making hörrni. Idag goda vänner har jag gjort TV-debut. Ja men det var väl på tiden tycker ni va? Kom till kritan då för fan kändis-Angelica. Idag har jag spenderat dagen nere i Wandsworth och spelat in vår nya reklamfilm som går live i slutet av April. Och talangfull som jag är så fick jag ju givetvis en roll i denna lilla reklamsnutt. Som kamerakvinna! Haha. Jag och några kollegor från marknadsföringsavdelningen fick ställa upp som statister och låtsas filma, hålla i micken, agera regissör och sminkös. Det är en tagning då kameran rullan utifrån kulisserna som vi är med i så hoppas på att få två sekunders av fame haha. Ja men man måste ju börja någonstans!

Jag in action vid kameran! Fick direktiv att följa av den riktiga kameramannen så lite skills behövde man ju haha

Den stora stjärnan i reklamen är dock TV och mediaprofilen Anthea Turner (kvinnan med blont hår)

Långt innan den här scenen togs så satt jag och småpratade lite med han killen i mitten och jag kunde inte sätta fingret på vad det var, men det var som att jag känner honom från någonstans. Har vi jobbat ihop förut? Har vi dejtat varandra? Är han en kompis av en kompis? Typ två timmar senare gick det upp för mig, Doooooh det är ju samma kille som är med i vår nuvarande reklam haha. Totalt hjärnsläpp.

Det var kul att se hur en reklamfilm blir till men åh så mycket sittandes och väntandes. Tur att soffan var bekväm.

Nu sitter jag och Sanchez och väntar på att pappa kommer hem så att vi kan äta middag. Det blir räksallad ikväll. Gud vad 90-tal det där lät. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...