måndag 5 februari 2018

Monday, I'm so over yooooou


Men vafan, när man trodde våren var på insprång så visar termometern åter igen en oförskämt låg siffra. Jag orkar inte med kylan längre böööööhuuuuuääääää. Det är kallt. Jag är trött. Sur har jag blivit framåt eftermiddagen också till råga på allt. Inte roligt att vara min kollega just nu ska jag säga er. Kommer odla morrhår om jag inte slutar morra snart. Bokklubben i kväll har blivit inställd på grund av att en av klubbmedlemmarnas man har brutit benet. Jobbigt för honom men tur för mig som inte är sååååå sugen på att vara social ikväll. Vill bara åka hem, dra på värmen på högsta nivån och ligga under filten med en kopp te och havregrynsgröt. Har inte ätit gröt till middag på år och dar! Innan jag flyttade ihop med David så var gröt standard som middag. Låter tråkigt kanske men satan vad snabbt och enkelt alltså. Nu är jag bortskämd med att ha middagen serverad circa 5 dagar i veckan. Fan borde kanske ställa upp mer med matlagning men David vill helst inte äta köttfärssås varje vecka. Det är ungefär så långt som min matlagning kommer. Så tråkigt att stå i köket om kvällarna ju! Hur som, jag vill ha gröt till middag idag. Punkt slut.

Vi har även att avsnitt av McMafia att ta igen. Bäst serien just nu!!! Så spännande. Ni ser, jag hittar bara fler och fler anledningar till varför det inte gör mig något att bokklubben är inställd. Hah.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...