lördag 24 februari 2018

Flip-flops at the ready


Imorgon åker viiiii! Resväskan är packad full med bikinis, sommarklänningar, flip-flops och strandläsning, flyg online check-in avklarat, pedikyr gjord och nintendot står på laddning. Flygunderhållning. Åh som jag längtar till värmen nu. Vi har haft fullt upp idag. Stressigt att åka på semester ju. Vi vaknade tidigt i morse och sen dess har det vart full rulle. David spenderade förmiddagen på ett av hans töntiga Pokemon-jakter medans jag tog Sanchez till hundfrissan för bad och klippning. Medan han gjorde sig stilig så drog jag till bibblan och lånade böcker som jag ska sluka på semestern, följt av ett Body Attack på Virgin Gym i Hammersmith. Skönt att svettas ut det sista innan bikinin åker på! Speciellt eftersom jag slog till med dagsfylla på lunchen igår följt av after work och friterad kyckling när jag kom hem haha.

Älskar min nya resväska från Anne Klein!

Jag är nyss hemkommen från en pedikyr och David är på väg hem från Essex. Han har varit och lämnat Sanchez hos farmor. Åh jag saknar honom redan! Sanchez alltså. Inte David. Var så tomt när jag kom hem och det var ingen här som hoppade upp på mig. Ännu tomare då jag har plockat undan hans leksaker, matskålar och dammsugit upp hans päls. Men han kommer ha det så bra hos farmor i två veckor nu :) Skönt att ha någon djurtokig och som man kan lita på till 110% som tar hand om honom!


Nyfilade och nymålade! Valde en somrig färg som blir snygg till fotbrännan :P

Ikväll ska vi bara slappa på soffan och fira att vi har semester. Blir nog pizza ikväll då kylen står tom och våra strandkroppar behöver absolut lite extra kalorier i sig. NOT!! Haha. Flyget går från Heathrow kl 10:45 imorgon så blir nog en relativt tidig kväll då jag vill vara på flygplatsen 3 timmar innan stressad flygare som jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...