onsdag 18 oktober 2017

Hundfan

Tänk vad jobbigt det måste vara att ha barn när det är terminsuppehåll. Vad fan gör man? Tar man semester? Fritids finns det väl ändå inte i England? Nanny kanske. Inte får oss dödliga då förstås. Och om man inte kan ta semester? Satan vad stressigt med terminsuppehål (half term). Nähä om jag kanske skulle ta och komma till kritan istället. Terminsuppehållet har drabbat mig och David. Utan barn jajamen. Men med hund. Tro som fan att våra hundvakter har tagit terminsuppehåll också! Ena familjen har dragit iväg till Malta av alla hemska ställen (jag vet, jag bodde där en gång i tiden). Så den här veckan har David roddat lite extra med att komma hem tidigare från jobbet för att komma hem till Sanchez. Men tydligen inte tidigt nog.

Titta vad hundfan har gjort! David kom hem till den här lilla skiten som dragit ur halva innehållet ur hans säng. När David skicakde en bild på whatsapp till mig kunde jag inte förstå var fan allt fluff kom ifrån. Jag tänkte nervöst för mig själv. Måtte det inte vara soffan ditt vidunder! Som tur var var det hans egen säng så nu kan han ligga där och känna golvet skava i ryggen på honom. Hundfan.



 Tur för Sanchez att han har en händig morsa som kan hantera både nål och tråd. Han förtjänar inte att få tillbaka sängen.






Ikväll ska vi träffa en tjej (svensk till råga på allt) som är sugen på att ta hand om Sanchez på hennes lediga dagar. Fingers crossed :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...