torsdag 12 oktober 2017

Gräsänkans afton

Ni vet den där känslan när man ska iväg på semester. Man har planerat. Man har sparat pengar till reskassan. Man har packat väskan. Man är på väg till flygplatsen. Det pirrar i magen av förväntan. Ja men typ som när tomten vankas. Just den känslan har jag i kroppen just nu medan jag sitter på jobbet och rundar av dagen. Nu ska jag ju dock inte ut och resa. Och tomten väntar fortfarande på min önskelista. Ikväll kära vänner. Är jag gräsanka. Jajamen. David är nere i Southampton på en agency awards night och han stannar över natten. Ja men nu kanske man skulle kunna tro att jag inte vill ha David hemma men så är det ju inte... MEN när man bor ihop, äter ihop (måste vara mat som båda vill ha), ser på TV ihop (måste komma överens om vad vi ska titta på), gå och lägga sig tillsammans och bla bla bla, då blir man minsann lite begränsad. Så ikväll ska jag njuta av mitt egna sällskap (och Sanchez då förstås)... Har så mycket att ta igen på min to do list förstår ni.

Så här ser gräsänkans planer ut:

  •  Hämta Sanchez hos hundvakten
  • Gå hem och lägga mig på soffans chaise lounge (behöver inte tävla om vem som sätter sig där först #allminetonight
  •  Se på ett avsnitt av Paradise Hotel
  • Se på ett avsnitt av Paradise Hotel
  • Äta rester från gårdagens tacos
  • Se på ett avsnitt av Paradise Hotel
  • Äta kanelbullar och dricka kamomillte vin
  • Se på Svenska Hollywoodfruar
  • Ta ut Sanchez för en kvälls-kiss
  • Se på skitprogram på TV fram tills jag halvsomnar på soffan (kanske till och med spenderar hela natten på soffan)
  • Borsta tänderna (om jag orkar)
  • Sova (MED SANCHEZ I SÄNGEN) #sägingettillDavid #dirtydoginourbed #loveit
Ja men förstår ni nu vad jag längtar?? Det här kommer bli den bästa kvällen i mitt liv. Och imorgon är det Fredag igen!!!


Så här kan det komma att se ut ikväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Let's try this again

Nämen tjenixen alla lutfiskar och vidunder! Ska vi försöka ge oss på det här igen? Bloggen alltså. Vet inte varför jag slutade skriva men nu...